استفاده از سفره یکبار مصرف 50 متری پیری زودرس می آورد

هنگام انتخاب سفره های یکبار مصرف برای رستوران، کلوپ یا سرویس پذیرایی، ویژگی های مواد موجود جزئیات بسیار مهمی است. در واقع هر کدام از آنها عملکردهای کاملا متفاوتی را تضمین می کنند.

علاوه بر این، قیمت سفره یکبار مصرف 50 متری از محصولی به محصول دیگر بسیار متفاوت است، حتی اگر به معنای مطلق صرفه جویی در مقایسه با رومیزی های پارچه ای کلاسیک، که در مقادیر زیاد و با هزینه های نگهداری که نباید دست کم گرفته شوند، خالص باشد.

مواد انتخاب شده برای یک دستمال سفره یا سفره مطمئناً بر تجربه غذاخوری ها تأثیر می گذارد. این را هم بگوییم که همان محدوده قیمتی یک وعده غذایی متوسط، انتظارات دقیق را در مورد سفره نیز تعیین می کند. با این حال همیشه استثناءهایی وجود دارد!

کدام یک از مواد سفره یکبار مصرف از نظر بافت و خوشایند به پارچه نزدیکتر است؟ حتماً کاغذهای ایرلاید یا خشک.

رومیزی های کاغذی خشک از خانواده رومیزی های نبافته یعنی سفره های یکبار مصرف در پارچه نبافته هستند، با این حال تفاوت های مهمی دارند.

اولین سفره های کاغذی خشک در دهه 1980 توسط یک مخترع دانمارکی به نام کارل کرویر ساخته و به بازار عرضه شد.

آنها بلافاصله موفق شدند زیرا محصول نهایی بازدهی عالی داشت و پارچه ای نبافته بود که در لمس بسیار خوشایند و بسیار جاذب بود.

رومیزی های نبافته معمولا با مواد پلاستیکی مانند پلی پروپیلن ساخته می شوند. خنده دارترین استفاده از این مواد مطمئناً پیش بند مخصوص بزرگسالان و کودکان است که در مواقعی که غذا خطر ایجاد فشار بر روی غذاخوری را در دسترس دارد.

نتیجه در هر صورت یک اثر پارچه نه چندان باارزش است، به خصوص در لمس، اما همچنان بسیار مقاوم است و آن را به یک ماده عالی برای پوشش های لکه تبدیل می کند.

از طرف دیگر، رومیزی های Airlaid از الیاف سلولزی ساخته شده اند، بنابراین برای تماس با غذا مناسب هستند و به طور قطع نرم تر هستند.