با دمپایی طبی اصل بدون نیاز به فزیوتراپی خارپاشنه را درمان کنید

دمپایی های طبی برای کسانی که وظایف حرفه ای آنها مستلزم ایستادن مداوم است ایده آل است. اینها کارکنان بیمارستان ها، آرایشگاه ها، موسسات پذیرایی، داروخانه ها هستند.

علاوه بر این، دمپایی طبی اصل برای افرادی که یکی از اشکال صافی کف پا یا سایر آسیب شناسی های رشد پا دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

از چه موادی برای ساخت پاپوش های پزشکی استفاده می شود؟ اول از همه، همانطور که در بالا ذکر شد، پوست.

با این حال، دیگر مواد طبیعی تنفس نیز به طور گسترده استفاده می شود: جیر، نوبوک، پارچه متراکم. ترکیبی از این مواد نیز امکان پذیر است.

هر کفشی برای کارکنان پزشکی دارای سوراخ هایی است که تبادل گرما و هوا را بهبود می بخشد.

یکی دیگر از نیازهای مواد، سهولت مراقبت است. کفش‌ها مخصوصاً برای پرستاران و جراحان نیاز به شستشو و ضدعفونی مداوم دارند، بنابراین نباید شکل و ویژگی‌های خود را بر اثر اقدامات بهداشتی از دست بدهند.

بدیهی است که کفش برای پزشکان باید تا حد امکان راحت، کاربردی و با کیفیت باشد. با این حال، بازار پوشاک و کفش پزشکی اکنون از محصولات تقلبی اشباع شده است.

چگونه بفهمیم که آنها سعی می کنند چیز کم کیفیتی را به شما بفروشند – و در نتیجه از خریدی که می تواند به سلامت شما آسیب برساند محافظت کنید؟

کفش ها را به دقت بررسی کنید مخصوصاً درزها. اگر اثری از چسب مشاهده کردید، بهتر است چنین پاپوش هایی را نخرید، آنها به سرعت پاک می شوند.

به طور کلی، به تمام عیوب توجه کنید: اغلب اتفاق می افتد که تحت پوشش کفش های مناسب، سعی می کنند یک عیب کارخانه را به شما بفروشند.

با خیال راحت کفش را بو کنید. اگر بوی نامطبوع مواد شیمیایی یا چسب منتشر کرد، از خرید خودداری کنید.

از نظر ظاهری، همه چیز خوب است، اما هزینه پاپوش به طور قابل توجهی شاید دو یا سه برابر کمتر از قیمت متوسط ​​است. با چنین پیشنهاد سودآور وسوسه نشوید  به این معنی است که کفش ها خیلی دوام نمی آورند.

کفش های طبی خوب تنها به راحتی و ایمنی نیستند. وجود کفش های مارک دار تاثیر مثبتی بر وجهه پزشک و کلینیک دارد، این نشان می دهد که موسسه به فکر کارکنان است!

کفش های لاستیکی برای کارهای روزمره مناسب نیستند، زیرا به هیچ وجه هوا را از خود عبور نمی دهند. آنها برای کار در داخل خانه داغ و لغزنده خواهند بود. کفش های لاستیکی اغلب برای کار در کشور خریداری می شود.

از سوی دیگر، پزشکان اغلب کفش‌ها را از موادی انتخاب می‌کنند که برای بدن خوشایندتر هستند و شبیه فوم هستند. اکثر تولیدکنندگان در تلاشند تا مواد خود را توسعه دهند و حق ثبت اختراع خود را داشته باشند که الزامات بهداشتی را تا حد امکان برآورده کند.