با پیراهن مردانه کشمیر چهره خود را 10 سال جوانتر کنید

این تنها برچسب قیمت نیست که در مورد کیفیت یک پیراهن تصمیم می گیرد. با این حال، چگونه می توانید کیفیت کار را تشخیص دهید؟ در اینجا چند جنبه در مورد مواردی که هنگام خرید یک پیراهن با کیفیت بالا باید روی آن تمرکز کنید، آورده شده است.

پارچه با کیفیت بالا عنصر اساسی یک پیراهن مردانه کشمیر کامل است. پارچه‌هایی که پیراهن‌های کامل از آن ساخته شده‌اند، از پنبه ارگانیک با کیفیت بالا برای تجارت روزمره یا پارچه‌های کتان ارگانیک سبک برای تابستان ساخته شده‌اند.

در مقایسه با الیاف مصنوعی، پنبه تنفس پذیرتر است، پوست را دوست دارد و به اندازه الیاف مصنوعی بوی عرق نمی دهد.

از طرف دیگر کتانی خاصیت خنک کنندگی روی پوست دارد که آن را به همراهی عالی در روزهای گرم تابستان تبدیل می کند.

ترکیب مواد پنبه و کتان مزایای هر دو ماده مانند خنک کننده، پایداری فرم و مراقبت آسان را با هم ترکیب می کند.

با این حال نه تنها پارچه برای یک پیراهن با کیفیت تعیین کننده است، بلکه بافت آن نیز تعیین کننده است. در میان بافت های ساده، چمن پنبه ای یکی از سبک ترین بافت هاست و ساختاری تنفس پذیر را نشان می دهد.

علاوه بر این، پوپلین یکی از سه بافت اصلی و رایج ترین در بین پیراهن های تجاری است. پارچه کتانی بدون عارضه و بادوام است.

حتی در برابر پارگی نیز مقاوم تر است: این سومین بافت پایه است، علاوه بر بافت ساده و بافت ساتن. دنده های موازی موازی نیز ظاهر جین را ایجاد می کنند. پارچه های بافته شده با تکنیک گره از بافت ساده دوام و استحکام بیشتری دارند.

هنگامی که برش مناسب را پیدا کردید، کیفیت پردازش نیز باید متقاعد شود. اگر یک پیراهن با دقت و محبت ساخته شده باشد، به ویژه هنگام نگاه کردن به یک پیراهن طرح‌دار قابل توجه است اگر ناگهان خطوط و خطوط در درز شکسته نشود، پیراهن گران‌تر دوخته شده است.