تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی مجهز به دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی می شود

برای یک فرد معمولی، شماره مدل یک تلویزیون احتمالاً به نظر بیهوده است. با این حال، تمام اعداد و حروف در کد مدل معنای خاصی دارند که به تولیدکنندگان و خرده فروشی ها کمک می کند تا نوع خاص تلویزیون را شناسایی کنند.

درک نحوه عملکرد شماره مدل های تلویزیون سامسونگ می تواند به شما کمک کند تا در مورد تلویزیون خود یا سایر مدل های مورد علاقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی هوشمند و دیگر مدل های هوشمند سامسونگ یک مجموعه تلویزیونی با قابلیت های اینترنت یکپارچه است که توانایی محاسباتی و اتصال پیشرفته تری را نسبت به یک تلویزیون معمولی ارائه می دهد.

SMART TV به عنوان یک وسیله اطلاعاتی یا سیستم کامپیوتری از یک کامپیوتر دستی که در یک دستگاه تلویزیون یکپارچه شده است عمل می کند.

تلویزیون SMART اغلب به کاربر اجازه می دهد تا برنامه های پیشرفته تری را بر اساس یک پلتفرم خاص نصب و اجرا کند.

تلویزیون هوشمند محتوای رسانه‌ای را از رایانه‌های دیگر یا دستگاه‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه در شبکه شما مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و موسیقی با استفاده از یک برنامه سرویس DLNA مانند Windows Media Player در رایانه شخصی یا NAS شما یا از طریق iTunes ارائه می‌کند.

برای ارائه دسترسی به خدمات مبتنی بر اینترنت از جمله کانال‌های تلویزیونی پخش سنتی، بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر برنامه‌های چند رسانه‌ای.

دستگاه‌های تلویزیون هوشمند مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازند تا تمام خدمات پیشرفته را در تلویزیون صفحه تخت خود از طریق یک دستگاه مشاهده کنند.

تلویزیون هوشمند همچنین دسترسی به محتوای تولید شده توسط کاربر را که روی یک هارد دیسک خارجی یا فضای ذخیره‌سازی ابری ذخیره شده است و به طیف وسیعی از سرویس‌های تعاملی پیشرفته و برنامه‌های کاربردی اینترنتی مانند YouTube در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

کاربران همچنین به محتوای شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر دسترسی خواهند داشت. در پشت تلویزیون سامسونگ خود می توانید یک برچسب نقره ای پیدا کنید. در آن برچسب تمام اطلاعات مربوط به تلویزیون شما در مورد شماره سریال، شماره مدل و غیره وجود دارد.

با این حال، اگر تلویزیون شما به دیوار نصب شده باشد، دسترسی به برچسب پشتی که شماره مدل و شماره سریال روی آن است دشوار است.

اگر تلویزیون شما روشن است و می توانید به منوی تنظیمات دسترسی داشته باشید مراحل زیر را در مورد نحوه یافتن شماره سریال در منوی تنظیمات در تلویزیون خود مشاهده کنید.