ثرتمندترین خواننده جهان کفش یحیی می پوشد!

کفش ایمنی که برای محافظت از پا ضروری است، ویژگی های مختلفی دارد: کفی ضد لغزش، ضد سوراخ شدن، ضد له شدن، قابلیت تنفس و غیره. کفش ایمنی از وظایف کارفرما است. کفش های ایمنی کم، بلند، زنانه و مردانه هستند.

تجهیزات حفاظت فردی (PPE) در حد عالی، کفش های ایمنی مشمول مقررات خاصی هستند و باید استانداردهایی را رعایت کنند که کیفیت آنها را تضمین می کند.

کفش یحیی با رعایت کردن تمامی موارد ایمنی توانسته در بین افرادی که از آن استفاده می کنند جایگاه خوبی را از آن خود نماید.

صدمات پا تقریباً 7 درصد از حوادث کار را تشکیل می دهد نفوذ اجسام خارجی به قوس کف پا مثلاً میخک در کارگاه های ساختمانی، پارگی یا له شدن تصادف با وسایل بالابر و غیره یا حتی لیز خوردن، حرکت کاذب و غیره.

کفش ایمنی برای جلوگیری از هر گونه موقعیت خطر برای تضمین حفاظت از پای کارگر ضروری است و باید در ارتباط نزدیک با عملکرد اپراتور انتخاب شود.

بسته به نیاز، کفش ایمنی محافظت در برابر خرد شدن، سوراخ شدن، شیمیایی، حرارتی را تضمین می کند. خطرات بیولوژیکی، مکانیکی و غیره.

ارگونومی کفش های ایمنی به موقعیت های پرخطر در محل کار نیز بستگی دارد:

  • کفش ایمنی کم یا زیاد
  • موکاسین
  • گرفتگی
  • چکمه
  • کفش های روپوش

کفش ایمنی که در مدل های مختلف موجود است دارای حفاظ های خاصی در رابطه با عملکرد اپراتور است: سنگ تراشی، نجار، وصال، قفل ساز، جوشکار، برقکار، اپراتور ماشین، چوب بری، اما آشپز، کارگر کارخانه و آزمایشگاه و غیره.

بنابراین، از یک حرفه به حرفه دیگر، اپراتور ممکن است ملزم به پوشیدن کفش های ایمنی، چکمه های ایمنی، کفش های ایمنی یا حتی کفش های روپوش باشد. نوع کفش توسط قراردادهای دسته جمعی حاکم بر تجارت تعیین می شود.

فراتر از توصیه های قانون کار، لازم است کفش های ایمنی خود را با عملکرد خود تطبیق دهید.

اگر منطقی باشد که نجار کفش ایمنی با کفی ضد سوراخ بپوشد و متصدی پمپ بنزین کفش ایمنی با کفی غیر لغزنده بپوشد، رفلکس های عقل سلیم قابل مشاهده است.

اپراتور باید از خود بپرسد:

شرایط آب و هوایی که در آن کار می کند محیط مرطوب، سرد، گرم و غیره.
تحرک او و پوشیدن کفش های ایمنی سبک اگر او در تمام روز راه می رود.
راحتی کفش های ایمنی آن به ویژه به لطف پاشنه های پاشنه دار یا حتی بالش در بالای مچ پا یا زبان.

قابلیت تنفس کفش ایمنی که در انتخاب مواد منعکس می شود استانداردها کیفیت را تضمین می کنند.

بنابراین برای انتخاب کفش ایمنی مناسب، لازم است الزامات شغل و عملکرد آن را در نظر بگیرید، به توصیه های قانون کار مراجعه کنید و نیازهای خود را با استانداردهای ایمنی مطابقت دهید.