جدیدترین دوخت لباس عروس در اصفهان بدون استفاده از هیچ نخ و سوزنی!

لباس عروس امپراتوری مدلی است مخصوصاً برای کسانی که می خواهند باسن را پنهان کنند و شکل را ساده کنند. دامن که در قسمت کمر کمی گشاد شده است، از زیر سینه شروع می شود و به آرامی تا زمین پایین می آید و ظاهری ظریف و راحت به شبح عروس آینده می دهد.

دوخت لباس عروس در اصفهان با ارائه همه مدل های خاص برای اندام های گوناگون بهترین استایل را برای شما تداعی می کند که در آن روز خاص ترین باشید.

لباس عروسی به سبک A یا A-line، تمام فرم های بدن را با تمرکز بر برش دامن، صاف و متناسب می کند. دامن گشاد را می توان با انواع پارچه درست کرد و نیم تنه را می توان کم و بیش ست کرد.

لباس عروس با کت فراک انتخاب مناسبی برای عروس های کوتاه قد است، زیرا بالاتنه تا بالای باسن امتداد می یابد و دامن نرم و کامل از کمر به سمت پایین گشاد می شود و توهم اندامی باریک را به شما القا می کند.

از جمله پرطرفدارترین ها، لباس عروس اسلیپ بدون چسبیدن زیاد به باسن خطوط بدن را دنبال می کند و با پارچه های شناور مانند شیفون، ساتن و غیره ساخته می شود.

با این لباس می توانید عیوب کوچک را پنهان کنید و مخصوصا برای عروس های کوچک قد ایده آل است.

پرمصرف ترین پارچه ها برای لباس عروس:

پارچه ها در لباس عروس مهم هستند، زیرا بسته به اینکه از کدام یک استفاده شود، ارزش و کیفیت خود لباس تغییر می کند. در میان پرکاربردترین ها می یابیم:

  • پرداخت حفاظت
  • ساتن
  • نوعی پارچه ابریشمی
  • ارگانزا
  • تول
  • تافته

ساتن پارچه ای کمی براق، تصفیه شده و پوشیدنی عالی است، در حالی که پارچه ابریشمی مانند توری به دلیل ظرافت و سبکی خود متمایز است.

ارگانزا پارچه ای ظریف و احساسی است که برای ایجاد جلوه های شفافیت عالی است، در حالی که توری که با نرمی خاص خود مشخص می شود، برای بازی با دامن های کامل عالی است.

در نهایت تافته پارچه سفت‌تری است که می‌تواند شکل عروس آینده را الگوبرداری کند.اصالت، خلاقیت و روند: سبک عروسی شما با توجه به سلیقه و شخصیت همسران تغییر می‌کند.

برخی از روندها هستند که در سال های اخیر اثر خود را به جا گذاشته اند و همچنین مد سال های آینده را دیکته می کنند.