دستفروشی جعبه کادویی ارزان سودآورترین کار دنیا!!

عکس ها از جمله مواردی هستند که می توانید هنگام تهیه جعبه های هدیه برای عزیزان خود اضافه کنید. می‌توانید از عکس‌هایی که با هم گرفته‌اید کپی فیزیکی تهیه کنید و به جعبه اضافه کنید.

می توانید با تهیه یک جعبه کادویی ارزان و گذاشتن این وسایل آنها را خوشحال کنید که خاطرات شما را به موقعیتی فراموش نشدنی منتقل می کند.

می‌توانید با گرفتن عکس‌هایی که شامل مناظری است که کسی که هدیه می‌دهید دوست دارد، مکان‌هایی که می‌خواهد ببیند و خاطرات فراموش نشدنی این شخص، تفاوت ایجاد کنید.

همچنین می توانید قاب هایی برای نمایش عکس ها برای آنها تهیه کنید. با قاب عکس می توانید هدایایی بدهید که آن ها به خانه هایشان اضافه کنند و همانطور که می بینند از شما یاد کنند.

کتاب، دفتر و خودکار یکی دیگر از پیشنهادات ما است که می توانید به جعبه اضافه کنید. اگر قصد دارید کتابی را به کسی که دوست دارد بخواند هدیه دهید، می توانید رمانی را که خوانده اید و دوستش دارید اضافه کنید.

اگر کسی هستید که دوست دارید یادداشت بنویسید و یادداشت برداری کنید، می توانید یک دفترچه یادداشت خوب پیدا کنید. شما همچنین می توانید چند خودکار برای استفاده در هنگام نوشتن تهیه کنید.

موارد دیگری که می توانید به جعبه هدیه اضافه کنید عبارتند از: جواهرات، ساعت شنی، لامپ کوچک، دسته کلید و محصولات مراقبت شخصی مانند ماسک صورت، عطر، ادکلن.

هنگامی که آن را به شکلی که می خواهید پر کردید، آخرین مرحله برای انجام باقی مانده است: یک یادداشت هدیه ویژه بنویسید.

بعد از ساخت جعبه کادو کاغذی و پرکردن جعبه با هدایای فوق العاده، یک یادداشت هدیه نوشته می شود. یادداشت هدیه یک لمس شخصی است و ارزش هدیه را بیشتر می کند.

هنگام نوشتن یادداشت هدیه، می توانید لحظات فراموش نشدنی را که با هم گذرانده اید ذکر کنید و در مورد اهمیت رابطه تان برای شما صحبت کنید.