دستگاه تولید سبد میوه پلاستیکی

سبد میوه پلاستیکی، از ابزار های بسیار مهم و کاربردی بوده که جهت نقل و انتقال میوه استفاده می شود. این محصول،باکیفیت بسیار عالی تولید شده و همچنین سازنده آن، دستگاه های تولید پلاستیک می باشند.

امروز در دنیا بسیاری از کشاورزان و باغ داران، محصولات تولیدی خود را در سبد های پلاستیکی مخصوص حمل میوه قرار داده و به بازار می فرستند.

درگذشته ازسبدهای چوبی استفاده میشد. استفاده از سبدهای چوبی آنچنان به صرفه نبود و این موضوع کشاورزان را بر آن داشت تا ازسبدهای پلاستیکی استفاده کنند.

این کار کم کم در تمام دنیا رواج پیدا کرد و امروزه شاهد استفاده از سبد میوه پلاستیکی بجای صندوق های چوبی هستیم که این کار علاوه بر کمک به حفظ جنگل ها ، به دلیل امکان تولید این سبدها با مواد دست دوم و حتی دست چندم و نیز قابلیت بازیافت این سبد ها، از رها شدن بسیاری از مواد پلاستیکی در طبیعت جلوگیری نموده است.

همچنین به دلیل امکان تولید سبد میوه در سایز اختصاصی هر محصول، علاوه بر بهبود صنعت بسته بندی و حمل و نقل میوه و محصولات کشاورزی، میزان دور ریز و خرابی این محصولات به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

نا گفته نماند که تولید این سبدها با مواد نو هم صورت میگیرد که از بُعد اقتصادی باز هم به صرفه می باشد. استفاده از سبد پلاستیکی به محصولات کشاورزی محدود نمی گردد. بلکه این سبدها در صنایع دامی، شیلات و دیگر صنایع غذایی هم کاربرد بسیار دارند و از مواد پلاستیکی با کیفیت های متفاوت ولی همگی با یک روش یعنی استفاده از دستگاه تولیدپلاستیک تولید می گردند.

استفاده از سبدهای پلاستیکی به طور کلی به صرفه تر بوده و میزان دور ریز میوه ها را کاهش می دهد. از این رو سبدهای میوه با شکل و شمایل و گنجایش های مختلف، استفاده وسیع پیدا کرده اند. به طبع با این کاربرد گسترده، کسب و کار تولید سبد میوه نیز از بازار خوبی برخوردار بوده و سود آوری خوبی دارد.

برای تولید سبد پلاستیکی میوه نیاز به مواد وتجهیزاتی است من جمله:

ماده اولیه مورد نیاز برای تولید سبد میوه، پلی اتیلن سنگین (HDPE) است. این ماده به روش تزریق پلاستیک تبدیل به سبد میوه می شود. بنابراین برای تولید سبد میوه شما نیاز به یک دستگاه تزریق پلاستیک دارید.

بسیاری از سبدهای میوه از پلاستیک های بازیافتی نیز تولید می گردند.

برخی از تجهیزات مورد نیاز عبارتند از:

دستگاه آسیاب

سیلندر

دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه قالب گیری

دستگاه تولید سبد میوه پلاستیکی

سبد پلاستیکی هوم کت

سبد پلاستیکی هوم کت شرکت پرهام پلاست آریا با برندهوم کت تولید کننده انواع لوازم پلاستیکی مورد نیاز در منزل و محیط کار می باشد. این شرکت با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و نیروی انسانی متخصص توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت و استاندارد در خدمت مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد.

یکی از ویژگی های بارز ظروف هوم کت، قیمت پایین آنها می باشد، پایین بودن قیمت این محصولات نسبت به سایر رقبا در بازار کاملا مشهود می باشد. در واقع خریدن محصولات پلاستیکی این شرکت می تواند به شکل قابل توجهی از برخی هزینه اضافی شما جلوگیری کند. برای مثال ظروف پلاستیکی که این شرکت تولید می کند نشکن هستند و به همین دلیل شما نگرانی ای بابت شکستن اکثر محصولات آشپزخانه این شرکت ندارید.

مرغوبیت جنس سبدهای پلاستیکی هوم کت به‌علاوه‌ی زیبایی طرح و رنگبندی این سبدهااز مزیت‌هایی هستند که سبدهای هوم کت را به گزینه‌ای عالی برای تمام آشپزخانه‌ها با هر طرحی تبدیل می‌کند.

نحوه تولید سبد پلاستیکی میوه

نحوه تولید سبد پلاستیکی میوه یکی از فاکتورهای مهم در تولید سبد میوه، طراحی ظاهری این محصولات می باشد که در آن پارامترهایی چون وزن مخصوص، استحکام کششی، استحکام ضربه، خواص گرمایی و … مد نظر قرار می گیرد.

در پروسه ساخت این محصولات توجه به وزن قطعه نهایی، طراحی قالب و انتخاب دستگاه تزریق مناسب از نظر سایز دستگاه و سرعت آن از موارد مهم به شمار می آیند. همچنین انتخاب نوع مواد پلاستیکی و رنگ های افزودنی در این راستا تاثیرگذار خواهد بود.

هنگامی که صحبت از تولید سبد میوه به میان می آید، انتخاب دستگاه تولید مناسب به عنوان بزرگترین چالش مطرح می گردد. مدت زمان سیکل تولید، قدرت تولید، ثبات در دراز مدت، جنس سیلندر و مارپیچ دستگاه به دلیل استفاده از مواد ضایعاتی، قدرت تایبار ها به دلیل نیاز به فشار بالا در تولید سبد میوه و مواردی از این دست در صرفه اقتصادی تولید این محصولات پرطرفدار و نیز پایین نگه داشتن قیمت تمام شده ی آن تاثیر به سزایی دارد.

دستگاه تولید سبد میوه از یک سری امکانات ویژه برخوردار بوده است و همچنین با توجه به کارکردی که دارد، در انواع مختلف عرضه می شود.

آن دسته از افرادی که دنبال راه اندازی کسب و کار هستند و برای یافتن یک ایده خوب به پرس و جو و جست وجو می پردازند خیلی زود به ایده تولید سبد پلاستیک می رسند!

این موضوع دو علت عمده دارد؛ اول این که کشور ما، در این حوزه، به خاطر داشتن منابع سرشار نفت و البته تولید انواع مواد اولیه با گسترش پتروشیمی ها دارای مزیت نسبی است.

و دوم هم این که محصولات بسیار متنوعی را می توان با در اختیار داشتن این مواد اولیه و البته دستگاه مربوطه ساخت؛ از انواع سبد میوه، ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه، جالباسی، صندلی تا اسباب بازی ها و قطعات لوازم خودرو. این تنوع باعث ایجاد انبوهی از ایده ها برای کارآفرینان می شود که می تواند هم ناب و هم جذاب باشد.

از انواع دستگاه تولید پلاستیک سبد میوه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

دستگاه تولید پلاستیک سبد میوه ۲۵۰ تن

دستگاه تولیدپلاستیک سبد میوه ۳۰۰ تن

دستگاه تولید پلاستیک سبد میوه ۳۲۰ تن

دستگاه تولیدپلاستیک سبد میوه ۳۵۰ تن

دستگاه تولیدپلاستیک سبد میوه ۳۶۰ تن

دستگاه تولید پلاستیک سبد میوه ۳۸۰ تن

دستگاه تولید پلاستیک سبد میوه ۴۰۰ تن

نحوه کار دستگاه تولید سبد میوه:

گرانول پلی اتیلن از مخزن مخروط بالا وارد سیلندر می شود. بدنه سیلندر که با گرمکن های قوی داغ می شود، گرانول را ذوب می کند. حرکت دورانی سیلندر و شکل مارپیچی درون آن (مانند چرخ گوشت) گرانول مایع شده را به درون قالب هدایت می کند.

بعد از اتمام این فرآیند، برای لحظاتی تزریق مواد به قالب متوقف شده و سیستم سرمایش، مواد داخل قالب را سرد می کند. در آخرین مرحله قالب (که از دو قسمت تشکیل شده) باز می شود و محصول تولیدی به بیرون پرتاب می شود. بعد از این مرحله، فرآیند فوق دوباره تکرار می شود.

هرچه قدرت خنک کنندگی دستگاه بیشتر باشد سرعت تولید بیشتر خواهد بود. دستگاه تزریق پلاستیک را می توانید از شرکت های داخلی تولیدکننده یا واردکننده بخرید. قالب را نیز می توانید به شرکت های طراح سفارش بدهید.

سبد پلاستیکی غذا

سبد پلاستیکی غذا امروزه به دلیل نیاز روزافزون و افزایش حجم تولید در صنایع غذایی محصولاتی جدید و مستحکم به مدد حمل‌و‌نقل مواد غذایی آمده‌اند. سبد پلاستیکی مواد غذایی محصولی جدید و مطمئن در انتقال مواد با طراحی منحصر‌به‌فرد است. با تولید این محصولات انقلابی در حمل‌و‌نقل مواد غذایی به وجود آمده‌است.

امروزه تولید انواع سبدها در سایزهای متفاوت با رنگ‌بندی زیبا نظر تعداد بیشماری از مشتریان را جلب کرده‌است. یکی از ویژگی‌های ایده آل این محصول قیمت ارزان آن است. با توجه به قابلیت استفاده طولانی مدت این سبدها، قیمت نهایی این محصول برای مصرف‌کننده بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

طراحی ساختار سبد پلاستیکی مواد غذایی به گونه‌ای است که به سادگی نمی‌شکند و با استفاده دائمی‌تغییر شکل نمی‌دهد. مواد پلاستیکی برخلاف مواد فلزی دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نمی‌شوند؛ این نکته از دیگر مزایای استفاده از پلاستیک در ساختار سبد است. این محصولات حتی در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف نیز دوام بالایی دارند. با توجه به اینکه هر کدام از مناطق جغرافیایی ایران آب و هوای مختص خود را دارد، ماندگاری سبد مواد غذایی در گرما و سرمای شدید نکته‌ای قابل تامل است.

امکان شستشوی این محصولات پس از هر بار استفاده وجود دارد. سبد پلاستیکی مواد غذایی در برابر حلال‌های شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است.

در تولید سبد پلاستیکی پایه‌ها، کف سبد و چهارچوب بدنه به گونه‌ای طراحی شده است که سبدها به صورت طبقاتی روی هم فیکس‌ می‌شوند. با توجه به مقاومت بالای این سبد، چیدمان به صورت طبقاتی امکان‌پذیر است و به کارگیری این شیوه فضای کمتری را در حمل و نقل بار اشغال می کند.

سبد پلاستیکی مواد غذایی مانند کیسه پلاستیکی فوق‌العاده سبک است و قابلیت حمل آسانی دارد. از طرفی دسته‌های تعبیه شده در اطراف سبد جابه‌جایی مواد غذایی را راحت‌تر کرده‌است. در مقایسه با انواع سبدهای فلزی، سبدهای پلاستیکی نه تنها سبک‌تر هستند بلکه قابلیت حمل آسان‌تری نیز دارند. راحتی در استفاده و وزن پایین دو مزیت اصلی این محصول به‌شمار‌می‌رود.

سبد پلاستیکی مواد غذایی به سازماندهی محصولات غذایی کمک ‌می‌کند. استفاده از این سبدها به صاحبان کالا این امکان را می‌دهد که داخل سبد را مشاهده کنند. استفاده از سبد‌های رنگی مجزا برای هر محصول تشخیص مواد غذایی را ساده‌تر می‌کند.

مواد پلاستیکی به کار رفته در این محصولات قابل بازیافت است. این محصولات دوباره وارد چرخه تولید ‌می‌شوند. برخی از تولید‌کنندگان این سبدها به دلیل قیمت تمام شده کمتر تولیدات خود را از مواد بازیافتی تهیه می کنند. سبد پلاستیکی مواد غذایی تولید‌شده از مواد بازیافتی بسیار ارزان‌تر از انواع درجه یک و صادراتی آنها است. پلاستیک در طبیعت تجزیه‌ناپذیر است و برای محیط زیست تهدید بزرگی به شمار می آید.

سبد پلاستیکی حمل بار

سبد پلاستیکی حمل بار سبدهای پلاستیکی برای مصارف مختلفی از جمله: حمل قطعات ریز، مواد غذایی، پرندگان زنده، حمل میوه‌ها به کار می‌روند.

این سبدها براساس کیفیت به دو دسته تقسیم می شوند:

سبدهای پلاستیکی که از مواد بازیافتی درجه دو ساخته می شوند، از نظر مقاومت و قیمت، در سطح پایینتری قرار دارند. این نوع سبدها به رنگ های تیره مانند مشکی، نوک مدادی، سبز تیره، قرمز تیره و … هستند. این محصولات برای میزبانی و حمل موقتی بکار می‌رود. یکی از مشتریان دائمی این دسته از سبدها، باغداران هستند که از آن ها برای حمل میوه هایی که به سرعت به مقصد رسیده و مصرف می شوند استفاده می کنند.

سبدهای پلاستیکی با کیفیت که با مواد درجه ی یک در رنگ های روشن مانند: سفید، قرمز، آبی روشن تولید می شوند. قالب این نوع سبدها مانند دسته ی اول است با این تفاوت که مواد تزریق شده در دسته دوم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و از لحاظ قیمت نیز، قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

مزایای استفاده ازسبد پلاستیکی:

1-سبک می باشند ( 2/1 وزن آلومینیم) لذا در حمل و نقل کاربرد دارند.

2- عایق حرارتی و الکتریکی خیلی خوبی هستند.

3 -در برابر حلال های شیمییایی مقاومند.

4 -برخی از آنها شفاف هستند (آکریلیک ها) لذا جانشین مناسبی برای شیشه است.

5- بهداشتی می باشند (قارچ ها و کپک ها نمی توانند به آن اثر کنند) استفاده وسیع در تجهیزات پزشکی.

6- قابلیت تکثیر فراوان دارد و می توان خود رنگ باشند.

سبد پلاستیکی سیب زمینی پیاز

سبد پلاستیکی سیب زمینی پیاز آشپزخانه جزو مهمترین بخش خانه است. بیشتر افراد به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت زیادی میدهند همیشه باید همه ی وسایل های لازم در دکوراسیون آشپزخانه را داشته باشید تا بتوانید یک دکوراسیون شیک و زیبا درست کنید سیب زمینی و پیاز جزوی از مواد غذایی هستند که همیشه برای پختن هر غذایی به آنها نیاز دارید پس همیشه باید یک فضایی را برای قرار دادن سبد انتخاب کنید که همیشه در دسترس باشد.

خوشبختانه امروزه همه ی وسایل ها در دکوراسیون خانه بسیار زیبا و شیک طراحی شده اند و همیشه میتوانید با استفاده از وسایل های زیبا در دکوراسیون آشپزخانه فضایی بسیار شیک و زیبا درست کنید.

سبد پیاز و سیب زمینی در مدلهای مختلف و بسیار زیبایی ساخته شده اند که مناسب برای بیشتر سبک های دکوراسیون آشپزخانه است همیشه برای اینکه بتوانید دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشید باید همه ی وسایل های خانه را باهم ست و هماهنگ خرید کنید.

سبد های پیاز و سیب زمینی نیز در مدلهای مختلف ساخته شده اند پس میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون خانه ی خود خرید کنید.سبد های سیب زمینی پیاز از جنس های مختلفی مانند چوبی ، پلاستیکی و فلزی می باشد که معمولا اگر به دنبال خرید سبد سیب زمینی پیازباقیمت مناسب هستید سبد های پلاستیکی می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد.

سبد پلاستیکی در کرج

سبد پلاستیکی در کرج فروش سبد پلاستیکی در کرج که به صورت عمده انجام می شود، برای خریداران روشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. سبد پلاستیکی امروزه به دلیل کاربرد و موارد مصرف متعددی که دارد بر حسب نیاز مشتری ها، در اندازه های گوناگونی تولید شده و دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد.

شما می توانید برای خرید سبد پلاستیکی هم به صورت حضوری اقدام و از بازار ها این محصول را خریداری کنید و هم می توانید به صورت غیرحضوری و اینترنتی خرید خود ر ا انجام دهید. اما در مورد روش اول، باید در نظر داشته باشید که خرید حضوری علاوه بر دردسرهایی که دارد، دارای هزینه های بالایی نیز می باشد. بنابراین برای داشتن خریدی آسان و کاهش هزینه ها انجام خرید از طریق سایت گزینه ی مناسب تری خواهد بود.قیمت این محصول بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله: کیفیت، اندازه، رنگ بندی، طرح و مدل های گوناگون، متفاوت می باشد