دوخت لباس بچه گانه در تولیدی روستایی در مازندران به ترکیه صادر می شود

اکثر لباس‌های کودک برای نوزادان 0 تا 24 ماهه هستند، اما اندازه‌بندی واقعاً از برندی به برند دیگر متفاوت است، بنابراین در صورت وجود نمودار اندازه، همیشه ایده خوبی است که نمودار اندازه را بررسی کنید.

بهتر است از لباس بچه گانه در تولیدی دوخته شده استفاده کنید تا از همه لحاظ خیالتان راحت باشد.

با گذشت زمان، ممکن است به نحوه ظاهر شدن اندازه ها در مارک هایی که انتخاب می کنید نیز عادت کنید.

لباس خواب با دکمه یا زیپ در جلو به جای پشت انتخاب کنید. همچنین، لباس خواب با گیره یا زیپ فاق، تعویض پوشک را آسان تر می کند.

همچنین مطمئن شوید که آستین ها خیلی تنگ نباشند. پارچه کشسان نیز گزینه خوبی برای سهولت در پوشیدن لباس است. در نهایت، از لباس هایی که باید بالای سر پوشیده شوند خودداری کنید یا یقه نسبتاً پهن را انتخاب کنید.

در واقع، از بدو تولد، برخی از نوزادان برای اندازه نوزادان خیلی بزرگ هستند. به طور مشابه، در 1 ماهگی، کودک اغلب لباس های سایز 3 ماهه می پوشد.

بنابراین توصیه می شود تا سن یک سالگی، در صورتی که وزن متوسطی دارد، سن نوزاد را دوبرابر کنید تا تصور بهتری از سایز لازم داشته باشید.

مثلا اگر سن یک نوزاد 2 ماهه را دو برابر کنیم، 4 ماه می شود. بنابراین ما اندازه 3-6 ماهه را انتخاب می کنیم. در عوض نوزاد 7 ماهه 12 تا 18 ماهه را می پوشد.

از سوی دیگر، برچسب هایی که قد یا وزن را ذکر می کنند قابل اعتمادتر هستند. در نهایت بهتر است لباس های هم اندازه زیاد نخرید. در واقع، نوزادان به سرعت رشد می کنند و برخی از لباس ها ممکن است هرگز پوشیده نشوند.

در هفته های اول به 6 تا 8 عدد پیژامه در هر سایز و 2 یا 3 عدد بیشتر نیاز دارید اگر کودک در طول روز نیز لباس خواب بپوشد.

با این حال، تعداد لباس خواب و لباس های مورد نیاز به عوامل متعددی مانند دفعات شستشو یا دفعات بازگشت مجدد نوزاد بستگی دارد.