ساخت چراغ دکوراتیو به شکل چراغ نفتی قدیمی از استقبال خوبی برخوردار شد

چراغ توکار در داخل دیوارهای خشک و سقف های کششی نصب می شوند، نور جهت دار دارند و عمدتاً کف را روشن می کنند.

بنابراین، در اتاقی با چنین لامپ هایی کمی تاریک است، زیرا سقف نور ضعیفی دارد و کف عمدتاً روشن است. برای اینکه اتاق را به طور یکنواخت روشن کنید، بهتر است از لامپ های دارای دیفیوزر استفاده کنید.

چراغ دکوراتیو نور را به طور یکنواخت در سراسر اتاق پراکنده می کند و اتاق روشن تر می شود. علاوه بر این، لامپ هایی با LED های داخلی وجود دارد.

یعنی علاوه بر روشنایی اصلی لامپ وسط ال ای دی های اضافی دارد. از آنها برای نورپردازی تزئینی استفاده می شود. چراغ های فرورفته نیز در کف و دیوارها یافت می شود.

چراغ های سقفی:

لامپ های سقفی با یک لیوان پوشیده شده اند. به چه چیزی باید توجه کرد؟ بیش از حد مجاز در لامپ ها غیرممکن است، زیرا فضای محدود زیر سقف به تهویه ضعیف کمک می کند.

در نتیجه، هنگام استفاده از لامپ های پرقدرت، سقف بیش از حد گرم می شود. هم خود لامپ ها و هم کارتریج ها می سوزند.

اگر قدرت لامپ کافی روشنایی لامپ وجود نداشته باشد، لامپ های کم مصرف به حل این مشکل کمک می کنند. نوع دیگری از چراغ های سقفی چراغ های حمام هستند. ویژگی اصلی این لامپ ها – محافظت در برابر رطوبت.

از چراغ های رومیزی معمولاً برای نورپردازی تزئینی یا محلی استفاده می شود. به عنوان یک قاعده، آنها را برای هر کاری، خواندن کتاب و غیره در محل کار قرار می دهند. چراغ های رومیزی وجود دارند که عملکرد تزئینی را انجام می دهند.

لوستر:

برای نورپردازی اصلی اتاق از لوستر استفاده می شود. آنها در سه یا چند لامپ عرضه می شوند. اغلب با پنج یا بیشتر لامپ یافت می شود.

باید لامپ ها را به گونه ای انتخاب کنید که نور به طور یکنواخت کل اتاق را روشن کند. بیشتر اوقات، لوستر اساس کل فضای داخلی اتاق است ، بنابراین به انتخاب لوستر اهمیت زیادی داده می شود. لوسترها تزئینی و معمولی هستند.