سبد های پلاستیکی لیمون زیباسازان

سبد های پلاستیکی لیمون زیباسازان که از برندهای معتبر و معروف پلاستیک در ایران هستند، در سایز و مدل های گوناگون تولید و به فروش می رسند. محصولات برند لیمون به دلیل استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و تنوع بالای محصولاتی که تولید می کند، در بین مصرف کنندگان ایرانی و حتی خارجی جایگاه ویژه ای دارند. سبد های پلاستیکی به دلیل داشتن وزن سبک و قابلیت حمل اسان مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اند . سبد های پلاستیکی برای نگهداری انواع میوه، سبزی جات ، نان، وسایل مختلف و … می باشند . از این محصولات همچنین می توان برای پیک نیک و گردش و مسافرت نیز استفاده کرد . از مهم ترین مزیت سبدهای پلاستیکی می توان به نظم دهندگی آن ها اشاره کرد.

سبد های پلاستیکی لیمون زیباسازان

سبد پلاستیکی 20 5 6 کیلویی

سبد پلاستیکی 20 5 6 کیلویی امروزه با گسترش انواع محصولات کشاورزی و مرغ و طیور نیاز به وسیله ای برای حمل آسان آن ها بسیار محسوس است که سبدهای پلاستیکی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. سبد های پلاستیکی به دلیل داشتن وزن کم و راحتی آن در هنگام حمل و نقل طرفداران بسیار زیادی دارد. این سبد ها در انواع و اقسام متنوعی از لحاظ ظرفیت، رنگ، ضخامت، ارتفاع، ابعاد و …. تولید می شوند و به طور کلی می توان گفت سبد های پلاستیکی از مهم ترین نیازهای صنعت حمل و نقل است و اصولا در جابجایی و حمل میوه از زمین کشاورزی تا سردخانه، مصارف کارگاهی، گلخانه ها، مصارف صنعتی و …. بسیار کاربردی است. از مهم ترین ویژگی ظاهری این سبدها شکل بسیار محکم آن و ماندگاری بسیار بالایی است که دارد و خرید آن نیز بسیار مقرون به صرفه است و به دلیل داشتن دسته ها و پایه های تقویت شده جهت استفاده در سرد خانه ها و کارخانجات بسیار مناسب است.

سبدهای پلاستیکی در ابعاد مختلف 20 ، 5 و 6 کیلویی تولید می شوند و اغلب تا 5 کیلوگرم بیشتر از گنجایششان قابلیت حمل بار دارند. این نوع سبدها دسته ی تقویت شده داشته و حمل بار را بسیار آسان می کنند و می توان گفت در صورت استفاده ی صحیح نشکن هستند.

مواد اولیه ساخت سبد پلاستیکی

مواد اولیه ساخت سبد پلاستیکی کشاورزان از گذشته تا به امروز کم کم دریافتند می توانند به جای استفاده از سبدهای چوبی مرسوم از سبد های پلاستیکی استفاده کنند. یکی از دلایل مهم این تصمیم، پایین بودن هزینه های استفاده از این نوع سبد و گاها استفاده از پلاستیک های درجه دو بود. بنابر این همزمان با کنار گذاشته شده شدن سبد های چوبی، سبد های پلاستیکی در بین مردم محبوب تر شدند. از دیگر فواید استفاده از سبد های پلاستیکی کاهش مصرف چوب و در نتیجه کمک به حفظ محیط زیست است. علاوه بر این، سبد های پلاستیکی پس از استفاده دوباره بازیافت شده و به چرخه تولید باز می گردند. همین موضوع مانع رها شدن سبد ها توسط مصرف کنندگان شده و باعث می شود سبد های پلاستیکی یک بار دیگر به محیط زیست کمک کنند.

ابزار و مواد بسیاری هستند که در فرآیند تولید و تزریق پلاستیک دخالت دارند. تمامی این ابزارها به گونه‌ای هستند که محصول نهایی با بالاترین کیفیت ممکن تولید شود. از مهم ترین مواد در فرآیند تولید، رزین پلاستیک است که نقش اصلی را در این فرآیند به عهده دارد و در واقع این رزین‌ است که در نهایت تبدیل به محصول نهایی می‌ شود. رزین‌ ها موادی پلیمری اند که با ساختار خاصی که دارند به تولید کنندگان اجازه می‌ دهند انواع و اقسام لوازم پلاستیکی را تولید کنند. پلیمر های صنعتی به دلیل داشتن ویژگی‌ هایی مانند مقاومت بالا، شکل‌پذیری، قیمت مناسب، میزان سختی، خاصیت ارتجاعی و …. به عنوان مواد اولیه در تزریق پلاستیک مورد مصرف قرار می‌ گیرند.

سبد پلاستیکی سهند

سبد پلاستیکی سهند این روزها سبدهای پلاستیکی ، جایگزین جعبه‌ های چوبی قدیمی هستند. در گذشته برای حمل و نقل کالاها از سبد های چوبی استفاده می‌شد که تولید آنها مستلزم بریدن درختان بود. در ضمن به دلیل استفاده از میخ در ساخت این جعبه‌ها، گاهاً محصولات قرار گرفته در آنها آسیب می‌دیدند. از دیگر معایب جعبه‌های چوبی، غیر قابل تمیز بودن آنها بود. جعبه‌های چوبی که در حین حمل و نقل کالا کثیف می‌شدند، دیگر قابل استفاده نبودند، زیرا نمی‌شد آنها را به راحتی تمیز کرد. در نتیجه خود این جعبه‌ها به منبعی برای آلودگی محیط زیست تبدیل می‌شدند. اما امروزه سبدهای پلاستیکی صنعتی جای آنها را گرفته‌اند و به دلایل متعددی بسیار بهتر از سبدهای چوبی هستند.

با توجه به قابلیت بازیافت شدن و کاربرد مصنوعات پلاستیکی و عمر طولانی شان، جعبه های پلاستیکی جایگزین جعبه های چوبی شده و این روش از مزیت های بی شمار و در نتیجه از صرفه جویی بیشتری برخوردار است. سبد پلاستیکی سهند یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ی صنعت پلاستیک است که در زمینه ی ساختار، رنگ و اندازه بسیار متنوع می باشند. سبد های پلاستیکی سهند براساس کاربرد، دارای ساختارهای متنوع هستند. در ضمن این سبدهای پلاستیکی در اندازه‌های مختلف تولید می شوند و دارای رنگ‌ های متنوعی هستند.

سبد ميوه آموزش دوخت روکش سبد پلاستیکی

سبد ميوه آموزش دوخت روکش سبد پلاستیکی شاید برای شما پیش آمده باشد که سبدی داشته باشید که ساده باشد و یا شکل ظاهری آن را دوست نداشته باشید. در این زمان می توانید برای آن روکش بدوزید و آن را زیبا و البته قابل استفاده کنید. برای دوخت روکش ابتدا یک پارچه با سلیقه ی خود انتخاب کنید . سبد را وارونه کرده و پارچه را روی آن می اندازید و سپس چهار گوشه ی پارچه را با سوزن ته گرد علامت می زنید. حالا بدون اینکه سوزن ها رو جدا کنید , اضافات پارچه رو برش می زنید. تا اینجای کار پارچه را به اندازه ی داخل سبد در آوردید. حالا پارچه را برعکس کرده و قسمت هایی که سوزن زدید را می دوزید. پارچه را داخل سبد گذاشته تا دسته سبد هم درست شود. قسمتی از پارچه که مربوط به دسته ی سبد است را برش زده تا پارچه از زیر دسته رد شود.

برای ثابت نگه داشتن پارچه به سبد می توانید از چسب حرارتی استفاده کنید. داخل سبد و کناره های آن را چسب حرارتی زده و سپس پارچه را گذاشته و مرتب می کنید. برای قسمت بیرونی سبد هم به همین روش در ابتدا سبد را وارونه کرده و پارچه را روی آن می اندازید و کناره های آن را سوزن می زنید و بعد برش زده و در آخر می دوزید. قسمت بیرونی هم مانند قسمت داخلی، با کمک چسب حرارتی می چسبانید. تا این مرحله کل سبد روکش شده به جز دسته ها. برای دسته ها، یک نوار دوخته و بعد دور تا دور دسته ها می پیچانید و فقط قسمت ابتدا و انتهای نوار رو چسب می زنید. پس از چسب زدن، بین پارچه بالایی و پایینی یک لایه می افتد که البته اگر تمیز برش و چسب زده باشید دیده نمی شود .

سبد میوه پلاستیکی دست دوم

سبد میوه پلاستیکی دست دوم تولید پلاستیک در کشورمان ایران به سادگی قابل انجام است و این موضوع به دلایل بسیار زیادی انجام می گیرد. از مهم ترین دلایلی که باعث شده که بازار ایران یکی از بهترین بازار های موجود برای خرید و فروش و تولید انواع محصولات پلاستیکی باشد می توان به قیمت مناسب و به صرفه، تولید مواد اولیه ی ارزان، وجود یک بازار مصرف بزرگ،سهولت در دسترس بودن بازار های بزرگ صادراتی، مشتریان زیاد و گسترده اشاره کرد. همه ی این دلایل باعث شده تا مرغوب ترین نمونه های موجود و از انواع تولیدات پلاستیکی در سراسر ایران و با قیمت های بسیار عالی در ایران تولید و خرید و فروش شوند. از طرف دیگر بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تولیدی و عرضه کننده این محصول را در سراسر ایران با بهترین امکان در بخش خرید و مصرف عرضه می دارند. این شرکت ها دسترسی بالایی به این محصولات داشته و نمونه های زیادی از آنها را مورد استفاده قرار دهند.

آیا می دانید اگر به سبد پلاستیکی دست دوم احتیاج داشته باشید بهترین شرکت تولید کننده ی آن ها کدام هستند؟ این کالا هم به صورت حضوری و هم اینترنتی به فروش می رسد. آیا می دانید بهترین و راحت ترین روش برای خرید اینترنتی از طریق کدام فروشگاه است؟ اغلب فروشگاه اینترنتی سبد های پلاستیکی دست دوم مناسب ترین گزینه و شرکت برای فروش سبد های پلاستیکی می باشد. این شرکت برترین برندهای پلاستیکی را برای مشتریان ارائه کرده و از همه لحاظ حرف اول را می زند و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها محصولات خود را ارائه می دهد. شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می توانید قیمت و نوع محصول درخواستی خود را تعیین و پس از سفارش محصول ذکر شده در اولین فرصت محصول خود را دریافت و از این طریق در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

قیمت سبد های پلاستیکی مسافرتی

قیمت سبد های پلاستیکی مسافرتی بدون شک سفر و گشت و گذار در طبیعت بدون همراه داشتن ظروف غذایی مناسب، مواد غذایی کافی و دیگر اقلام ضروری آن هیچ لذتی نخواهد داشت. برای حمل کردن تمام این اقلام ذکر شده نیز تنها یک سبد پیک نیک مسافرتی مناسب می تواند پاسخگوی همه ی نیازتان باشد. در این مواقع سبد پلاستیکی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. داشتن یک سبد کمپینگی مسافرتی با قابلیت های گوناگون باعث می شود تا بتوانید خیلی سریع وسایل و لوازم مورد نیاز خود را آماده و با قرار دادن در داخل سبد حاضر به شروع یک پیک نیک جذاب در کنار خانواده و دوستانتان شوید.

برای خرید سبد پلاستیکی مسافرتی بهتر است ملاحظاتی را رعایت کنید که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد. مهم ترین عامل تاثیر گذار در دوام و مقاومت سبد، جنس بدنه ی سبد است که باید در هنگام خرید مناسب ترین گزینه را خریداری کنید. اغلب جنس بدنه ی سبد ها از مواد حصیری، پارچه ای، پلاستیکی و یا آلومینیومی می باشد که شما می توانید متناسب با سلیقه و استفاده خود بهترین نوع را خریداری کنید که اصولا نوع پلاستیکی آن مقاوم تر و سبک تر از نمونه های دیگر است. یک نکته مهم دیگر که لازم است در انتخاب سبد در نظر بگیرید، شکل سبد است. امروزه تولید کنندگان سبدها را به فرم و اشکال متنوعی چون تاشونده، ایستاده و … می سازند که هر کدام به گونه ای طراحی می شوند که فضای کمتری را در ماشین یا کمد اشغال کنند. قیمت این سبد ها با توجه به کارایی های مختلفی که هم در سفر و هم در منازل دارند، بسیار مقرون به صرفه بوده و از لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه است.

سبد پلاستیکی خرما

سبد پلاستیکی خرما امروزه خرما یک محصول سرشار از مواد مغذی و میوه ای محبوب و شیرین است که نه تنها به تنهایی بلکه به شکل های دیگری مانند خرما مغز دار، حبه قند خرما، انواع معجون و شیرینی های خرمایی فراوری شده و به فروش می رسد. تولید کنندگان و صاحبین نخلستان ها اغلب می دانند که یکی از مراحل مهم پس از تولید استفاده از یک وسیله محکم و مطمئن برای جا به جایی در این زمینه است. سبد های مخصوص حمل خرما یکی از سبد هایی می باشد که با استفاده از آن دیگر نگرانی بابت جمع آوری و بسته بندی هم از طرف تولید کنندگان خرما و خریداران عمده این محصول ندارید. لذا این سبد برای محصولات رطب و نخل خرما بسیار مناسب است. به دلیل نفوذ ناپذیر بودن و کفی صاف و بدون سوراخ بودن این سبدها محصول داخل جعبه از بین نرفته و خراب نمی شود.

سبد های پلاستیکی مخصوص حمل خرما همان طور که از اسمش پیداست برای جابجایی خرما و مواد غذایی دیگری که ریز هستند مناسب بوده و با استفاده از آن مصرف کنندگان دغدغه ی ریختن و ضایع شدن محصول خود را در داخل آن ندارد. به همین دلیل این سبدها برای محصولات غذایی و پروتئینی مانند ماهی نیز بسیار مناسب بوده زیرا کف صاف و بدون سوراخ سبد روی بدن ماهی جا نمی اندازد و ظاهر محصول داخل را غیر زیبا نمی کند. این نوع سبدها دارای کف کاملا بسته و دور مشبک می باشد و جریان هوا به سادگی از بین محصول عبور می کند. این محصول با استفاده از مواد صد در صد درجه یک و با رنگ بندی گوناگون و در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده و بعد از تست فشار و ضربه روانه ی بازار می گردند. مهم ترین کاربرد این سبدها استفاده در سرد خانه ها و کارگاه ها، برای مصارف صادرات و بسته بندی خرما بوده و برای حمل خرما نیز یک جایگزین بسیار مناسب به جای کارتن می باشد. همچنین در خط سورتینگ و بسته بندی خرما نیز این سبدها بسیار سبک بوده و استفاده از آن ها بسیار آسان است.