شال خال خالی در ویترین پاساژهای آمریکا خودنمایی می کند!

می توان گفت که شالها از روسری بزرگتر است، ما از 70 در 180 سانتی متر تا 90 در 190 سانتی متر برای بزرگ ترین روسری ها متغیر هستیم. واژه استال همچنین برای روسری های بزرگ در مواد نجیب مانند کشمیر یا یاک یا با ترکیبات بیشتر با ابریشم استفاده می شود.

شال خال خالی را می توان به صورت ساده با رنگ های بسیار متفاوت و همچنین با طرح هایی مانند روسری، به صورت ژاکارد بافته کرد، اغلب شال طرح بسیار بزرگی دارد که تکرار نمی شود.

ما همچنین یک استود را از طریق نحوه پوشیدنش متمایز می کنیم، یک ستال را روی شانه ها می پوشانیم، بنابراین آن را مانند یک شطرنجی می بندیم، می توانیم یک استودی مانند روسری بپوشیم، برای افرادی که می خواهند گرم بمانند و نگه دارند.

ضخامت خوب پارچه دور گردن ما همچنین متوجه می‌شویم که ما به یک روسری پهن با مواد سبک بسیار بخاردار می‌گوییم که برای مراسم، عروسی، غسل تعمید یا برای شب‌ها روی لباس‌های کوکتل بر روی شانه‌ها پوشیده می‌شود.

تفاوت یا ویژگی واقعی شال در اندازه آن است، حتی بزرگتر از یک شال، شال بسیار بزرگ است، به عنوان مثال 1 متر در 2 متر، می تواند مانند مدل پرستیژ ما در ابعاد 140 در 140 سانتی متر مربع باشد، شال در برابر سرما بسیار موثر است.

به دلیل اندازه بزرگ آن و دومین تفاوت آن، جنس آن است که نسبتاً ضخیم و اغلب پشمی است، در 100% پشم یا مخلوط با پشم یافت می شود.

می توان آن را به صورت شال دور گردن بسته بندی کرد یا مانند پانچو روی شانه انداخت. البته شال شما را بسیار گرم نگه می دارد، برای هوای بسیار سرد عالی است و برای فصل پاییز و زمستان ضروری است!

با حاشیه هایی در 4 طرف مشخص می شود که واجب نیست. به دلیل غنای الگوی آن، می‌توانید از شال به‌عنوان شطرنجی، به‌عنوان دکوری در خانه‌تان که روی مبل انداخته شده است، استفاده کنید.