فرش چله ابریشم 6 متری با طرح عجیب و هولناک مار پیتون!

سنت قالیبافی به هزاران سال قبل برمی گردد و احتمالاً از آسیای مرکزی آغاز شده است. این هنر همیشه مانند چندین قرن پیش فرش های جذاب امروزی را مجذوب خود کرده و جان می دهد.

هنر بافتن فرش چله ابریشم 6 متری توسط هنرمندان زحمت کش در طول نسل‌های بی‌شماری به کمال رسیده است و امروزه مظهر سنت، ماندگاری و کیفیت صنایع دستی بشری است و میراث فرهنگی اقوام مختلف را نیز در بر می‌گیرد.

این ارزش ها، به ویژه در جامعه پرمصرف امروزی، ارزش های ضروری هستند. آنها ثبات را به دنیای همیشه در حال تغییر ما می آورند.

ما اطلاعات اولیه در مورد منشاء و خواص فرش دستباف شرقی ارائه می دهیم. به هر حال فرش دستباف هرگز فقط یک فرش نیست.

هر بخش حاصل چندین ماه کار دستی، سالها تجربه و تاریخچه فردی غنی است. در اینجا مروری کوتاه بر تاریخچه فرش های مختلف شرقی خواهید داشت.

arrakech فرش سنتی مراکشی، این میراث اجدادی که به خودی خود به عنوان یک هدف هنری در نظر گرفته می شود، گواهی واقعی بر غنای فرهنگی و تمدنی پادشاهی و خلاقیت هنری صنعتگر مراکشی است.

این قطعه اصیل با رنگ های زنده و متنوع و هندسه های معمولی و هماهنگ خود، دیروز را مانند امروز مراکشی ها و خارجی ها را مجذوب و فریفته می کند.

این بیان هنری مرتبط با تاریخ و سنت که مایه افتخار صنعتگری مراکش است، از منطقه ای به منطقه دیگر، بر اساس ویژگی ها و ویژگی های خاص خود، متفاوت است.

یک تور ساده از طریق غرفه های مختلف اختصاص داده شده به فرش های سنتی مراکش، و برپایی به مناسبت ششمین دوره از هفته ملی صنایع دستی (SNA) که از 12 تا 26 ژانویه در مراکش، تحت حمایت عالی SM، پادشاه محمد ششم، برگزار شد.

به بازدیدکنندگان آگاه و همچنین افراد کنجکاو اجازه می دهد تا تنوع این میراث صنایع دستی را کشف کنند. ما در آنجا فرش فاسی، فرش زایانه، فرش بنی متیر، فرش زمور، پارچه اوازان یا حتی هندی را اطلس میانه را می‌یابیم.