قاچاق ده هزار قطعه دفتر فنری 40 برگ توسط یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش

در این مقاله با در نظر گرفتن روندهای فعلی و پیش بینی شده به افزایش اندازه بازار دفتر کاغذی می پردازیم. ما عوامل محرک پشت این روندها را مورد بحث قرار می‌دهیم و به این می‌پردازیم که چگونه همه‌گیری و سایر رویدادهای جهانی باعث افزایش تقاضا برای دفتر می‌شوند.

تقاضا برای استفاده از انواع دفترها همانند دفتر فنری 40 برگ و یا نوع ساده و یا طرح دار آن برای انجام تکالیف مدرسه و یا یادداشت برداری در مکان های مختلف را بررسی می کنیم.

ما همچنین به دو بخش در صنعت دفتر نگاه می کنیم که بیش از حد در حال رشد هستند. اینها شامل دفترهای بازیافتی یا پایدار و بخش‌های سلامتی یا ذهن‌آگاهی است که با سرعت شگفت‌آوری در سطح جهانی رشد می‌کنند.

وارد پدهای گزارشگران بلک وینگ شوید، که ما به تازگی در انبار خانم بلکول تهیه کرده ایم. این یکی تقریباً به اندازه گوشی هوشمند شما طراحی شده است، بنابراین به نظر من این کار خوبی است که از آن فرصت های خرد که در طول روز داریم استفاده کنیم، جایی که در غیر این صورت برخی از فیدها یا موارد دیگر را پیمایش می کنیم، یا برای نوشتن یادداشت می کنیم.

افکار، یادداشت‌ها، توصیه‌ها و کارهایی که به ذهنتان خطور می‌کند را حذف کنید. و با توجه به اینکه شما خواننده عزیز به احتمال زیاد خبرنگار نیستید، 80 برگه ارائه شده باید زمان زیادی برای شما داشته باشد.

Blackwing Reporter Pad دارای یک روکش کارتی مشکی است که روی سیم اتصال می‌پیچد. پوشش با یک باند الاستیک بادوام محکم شده است، و در عین حال از اطلاعات مهم داخل آن محافظت می کند و ظاهری تمیز به پد می دهد.

آنها با کاغذ 80GSM عرضه می شوند. من آن را با یک خودکار آزمایش کردم بدون خونریزی در طرف دیگر کاغذ و بدون پر کردن در سمت جلو و یک تجربه صاف خوب با مداد. و در انواع کاغذهای خالی، خط‌دار، نقطه‌ای و گرافی ارائه می‌شوند. هر بسته یک ست دوتایی می باشد.