قبیله ایی عجیب در آفریقا از دستکش ایمنی سایز کوچک برای کوچک کردن انگشتانشان استفاده می کنند

دستکش کار یکی از گزینه های تجهیزات حفاظتی است که متعلق به مجموعه چند منظوره PPE است. هدف اصلی آنها محافظت از دست ها در هنگام انجام کارهای مختلف از آسیب های منشأ مختلف است.

برای انتخاب بهترین گزینه دستکش ایمنی سایز کوچک کار که می توانید آن را در فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید، باید از مشخصات تولیدی یا اقتصادی منطقه ای که قصد استفاده از آن را دارید و همچنین چندین عامل مهم دیگر بدانید: زمان کار، اندازه دست کارگر، آلرژی در دسترس بودن به مواد خاص و غیره.

وظیفه اصلی این دستکش ها محافظت از پوست دست و ساعد در برخی موارد در برابر عوامل مخرب مختلف و آسیب های مکانیکی است.

برای انتخاب بهترین گزینه، باید از قبل ویژگی های کار و عواملی که ممکن است روی پوست دستان شما تأثیر بگذارد، روشن کنید.

سه گروه اصلی وجود دارد که دستکش ها را می توان به طور مشروط به آنها تقسیم کرد – برای حداقل خطرات، برای خطرات متوسط ​​و برای خطرات با درجه غیر قابل برگشت.

اگر بر اساس دامنه به دسته بندی تقسیم شود، 2 گروه قابل تشخیص است: یک طرح جهانی و گزینه های ویژه.

دسته اول برای طیف وسیعی از مشاغل استفاده می شود که در آن محافظت در برابر طیف وسیعی از آسیب ها مورد نیاز است: بریدگی، سوراخ، پارگی، خراش و گرد و غبار.

اینها معمولاً گزینه های نسبتاً ارزان قیمت لاتکس یا بافتنی کم بافت با روکش PVC هستند.

برای کار در محیط های تهاجمی به دستکش های مخصوص کار نیاز است: این دستکش ها در برابر قلیایی ها و اسیدها بسیار مقاوم هستند، می توانند در برابر شعله های آتش مقاومت کنند، در برابر بریدگی ها و سوراخ ها مقاومت عالی دارند.

چنین دستکش های ویژه ای با دستکش های جهانی تفاوت دارند زیرا از نظر عملکرد دارای طیف نسبتاً باریکی هستند، یعنی نمی توان آنها را برای همه انواع کارها استفاده کرد.

دستکش های کار می توانند در برابر انواع مختلف اثرات تهاجمی محافظت کنند: