مسی با استفاده از ایزوگام فروز شرق توانست کفش های فوتبالی تولید کند

یکی از مسائلی که می تواند ناشی از نفوذ رطوبت باشد، خوردگی زیر عایق (CUI) یا ایجاد خوردگی در سطح سیستم زمانی که آب بین سطح سیستم و عایق محبوس می شود، است.

برای تهیه ایزوگام فروز شرق می توانید از سایتهای معتبر کمک بگیرید.

 در حالی که CUI می تواند به دلیل نقص سیستم (نشت) یا محافظت نامناسب در برابر آب و هوا ایجاد شود، همچنین می تواند زمانی رخ دهد که تراکم از طریق شکستن سد بخار به سطح لوله راه پیدا کند.

 نفوذ رطوبت در مواد متخلخل می تواند منجر به CUI شود، زیرا عایق دقیقاً در کنار خود سیستم روی آب می ماند و فلز را با یک پوشش مرطوب می پوشاند و ابزاری برای ایجاد خوردگی فراهم می کند. 

با این حال، اگر بخار آب شکافی در سد بخار پیدا کند و در زیر عایق متراکم شود، CUI نیز می تواند تشکیل شود.

 هر سیستمی که در معرض خوردگی باشد، آنطور که انتظار می رود عمل نمی کند زیرا فلز شروع به تخریب می کند و هزینه تعمیر و نگهداری جایگزینی سیستم آسیب دیده بسیار بالا خواهد بود. 

اگر این خوردگی به اندازه کافی به حال خود رها شود، ممکن است منجر به از کار افتادن کامل سیستم شود، یک شکست بسیار فاجعه بارتر.

کپک انواع مختلفی از قارچ ها هستند که تقریباً روی هر سطحی که بین 32 درجه فارنهایت و 120 درجه فارنهایت (بهینه بین 70 درجه فارنهایت و 90 درجه فارنهایت) باقی می ماند بدون جریان هوای مرطوب با رطوبت می توانند رشد کنند.

 4 اگر تراکم در داخل عایق ایجاد شود و عایق مرطوب بماند، محیط مناسبی را برای شروع رشد این قالب ایجاد می کند، اغلب بدون هیچ اثری در بیرون عایق.

 سپس این قالب می تواند در سراسر عایق پخش شود و شروع به تشکیل روی سطح کند، جایی که می تواند در سراسر فضای هوا حرکت کند و منجر به آلرژی، بثورات، حملات آسم و به طور کلی کیفیت پایین هوا در داخل فضا شود.