پرتاب شکلات تخته ای یک کیلویی موجب ایجاد انفجار مهیبی در رشت شد

روز چهارشنبه، سال چهارم فرصت فوق العاده ای برای بازدید از کارخانه شکلات تخته ای یک کیلویی سازی زوتر در پودونگ داشت. این سفر به عنوان یک نقطه ورود به موضوع برنامه درسی اولیه بین المللی ما عمل کرد.

هدف از این سفر این بود که دانش‌آموزان در مورد یادگیری‌هایی که برای بقیه ترم اتفاق می‌افتد، مشتاق شوند. کارخانه شکلات نشان داد که بسیار آموزشی و سرگرم کننده است زیرا این تور شامل یادگیری نحوه ساخت شکلات بود.

به طور شگفت انگیزی، دختر صاحب کارخانه، جولیا زوتر در کارخانه حضور داشت و بینش شگفت انگیزی از دنیای شگفت انگیز شکلات به ما داد. بچه ها در مورد محل تهیه دانه های کاکائو، فرآیند تبدیل دانه های کاکائو به شکلات یاد گرفتند و حتی توانستند شکلات تخته های خود را طراحی کنند!

همه اینها با این بود که بتوانیم از 250 نوع شکلات مختلف که در آنجا عرضه می شد، به همان اندازه که می خواستیم مزه کنیم!

شکلات

سال چهارم از سفر به کارخانه شکلات سازی زوتر کاملاً لذت برد و قطعاً با درک عمیق تر شکلات به مدرسه بازگشت و رویاهای شادی از تمام شکلات های خوشمزه ای که در آن روز چشیدند!

بازخورد دانش آموزان عبارتند از:

Sania Rizvi 4A – “من یاد گرفتم که دانه های کاکائو باید بعد از تخمیر برشته شوند تا طعم خود را نشان دهند!”

Angelina Malik 4A – “من نمی دانستم که مقداری شکلات می تواند تند باشد و با فلفل قرمز طعم دار شود!”

Vika Kholodenko 4A – “منطقه دانه های کاکائو در واقع برای شما بسیار سالم است و دارای مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین ها در آنها است!”

Sophie Tsui 4B – “چیزی که من بیشتر از همه لذت بردم چشیدن و درست کردن شکلات خودم بود!”

Cameron Watson 4B – “من یاد گرفتم که هر چه بیشتر شکلات بخورید – بعداً بیشتر می توانید بخورید! استقامت شکلاتی ایجاد می کنید!”

Yoshi Yamada 4B – “من یاد گرفتم که برای درست کردن شکلات باید از دانه های کاکائو شروع کرد و آنها بسیار تلخ هستند!”