جوراب کالج ترک بدون کفش نیز قابل تحرک می باشد

این مزیت جوراب دوباره شما را به اولین نکته در مورد پوشیدن آنها زیر کفش می برد و وقتی کفش های بدون جوراب کالج ترک می پوشید، پوست شما به شدت با سطح کفش ساییده می شود و باعث ایجاد تاول می شود.

این تاول ها می توانند آزاردهنده باشند و هر بار که بخواهید قدمی بردارید یا سعی کنید دمپایی خود را بپوشید باعث درد می شوند و وقتی جوراب می پوشید، لایه ای محافظ به پوست شما اضافه می کند و تاول ها را دور نگه می دارد.

آیا می توانید تصور کنید که در تمام طول روز با پای برهنه روی سطح چوبی سرد یا سنگ مرمر راه بروید؟ نه متشکرم، من حتی نمی توانم این سناریو را در بدترین کابوس خود تصور کنم و راه رفتن با یک جفت جوراب بالشتکی برای پاهای ما ایجاد می کند که هنگام بیدار شدن روی زمین سخت به ما آرامش می دهد.

اگر با پای برهنه راه برویم، این احتمال وجود دارد که در همان پله بعدی یا هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها سر بخوریم و از جوراب‌های بلند تا قوزک پا گرفته تا جوراب‌های ورزشی با کارایی بالا، پاهای شما بدون توجه به آنچه که بپوشید همیشه شاد خواهند بود.

جوراب کالج ترک

جوراب های بامبو به طور طبیعی رشد می کنند و حاوی هیچ یک از مواد شیمیایی مصنوعی موجود در اکثر لباس های مدرن نیستند و آنها علاوه بر اینکه پارچه ملایم تری دارند، بسیار نرم هستند.

این تضمین می کند که پا خشک بماند و پوست تحریک نشود – برای بیماران دیابتی که اغلب پوست حساسی دارند ضروری است و آنها همچنین می توانند خطر ابتلا به هر گونه عفونت قارچی یا باکتریایی را که می تواند یک عارضه خطرناک باشد، کاهش دهند.

بامبو به دلیل یک عامل زیستی ضد میکروبی به نام “بامبو کان” که به طور طبیعی در فیبر موجود است، دارای خواص ضد باکتریایی است.

این عامل آفات، حشرات و سایر محرک ها را دفع می کند و باعث می شود بامبو به طور طبیعی و بدون آفت کش رشد کند.

از آنجایی که جوراب‌های بامبو این خواص را به ارث برده‌اند، می‌توانند با میکروب‌ها، قارچ‌ها و سایر عوارض جانبی منفی مبارزه کنند و به مبارزه با پای ورزشکاران و سایر بیماری‌های عودکننده کمک کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.