سویا خوراک طیور وزن یک حیوان را دو برابر خود نمود

پروتئین سویا بدون شک منبع شماره یک پروتئین مورد استفاده در صنعت خوراک است و در دسترس بودن زیاد آن در بازار و سطح بالای غلظت آن، سویا خوراک طیور و مشتقات آن را برای فرمول‌سازان خوراک در سراسر جهان ضروری می‌سازد و علیرغم فواید فراوان سویا، هنوز هم موانعی وجود دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از تغذیه حیوانات بسیار جوان می شود یا وقتی به ردپای کربن بالقوه آن نگاه می کنیم.

انتخاب سویا به عنوان منبع پروتئین یک انتخاب مسئولانه و پایدار است و ترجیح دادن پروتئین با منشاء گیاهی در خوراک دام دارای مزایای زیادی است: نیاز به زمین کمتر برای تولید مقدار معادل پروتئین حیوانی در حالی که گازهای گلخانه ای کمتری منتشر می کند و اجازه می دهد پروتئین های با منشاء حیوانی برای سلامت و مصرف انسان ذخیره شوند.

هنگامی که به طور خاص در مورد پروتئین سویا صحبت می شود، سویا دارای یکی از بالاترین محتوای پروتئین و تمام اسیدهای آمینه ضروری است که مورد نیاز حیوانات جوان است.

علاوه بر این، دانه های سویا بخشی از خانواده حبوبات هستند و از طریق سیستم ریشه منحصر به فرد خود می توانند گاز نیتروژن (N2) را جذب کنند، به این معنی که گیاهان می توانند از نیتروژن اتمسفر برای ساخت پروتئین استفاده کنند.

توانایی سویا در تثبیت نیتروژن مزایای بیشتری را برای پایداری فراهم می‌کند، زیرا نیاز کمتری به کودهای نیتروژنی وجود دارد و خطر کاهش مواد مغذی اضافی در خاک و آب کاهش می‌یابد.

سویا خوراک طیور

بر اساس این مزایا، سویا زمانی که به طور مسئولانه و بدون جنگل زدایی تولید شود، ردپای کربن پایینی دارد و تولید سویا که شامل جنگل زدایی یا استفاده نامناسب از زمین می شود منجر به ردپای کربن می شود که به شدت افزایش می یابد.

پروتئین هملت عضو میزگرد روی سویای مسئول (RTRS) است که رشد سویای پایدار را ترویج می کند و جنگل زدایی صفر را به عنوان الزامی برای صدور گواهینامه شامل می شود.

همچنین شامل اقدامات خوب برای دستیابی به اجماع در مورد تأثیرات کلیدی اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی سویا از جمله تولید، تجارت و استفاده است.

در Hamlet Protein، ما گزینه ای برای محصولات ساخته شده از سویای اصلاح شده ژنتیکی (GM) ارائه می دهیم که دارای گواهی RTRS هستند و تولید مسئولانه را بدون جنگل زدایی تضمین می کند.

از سوی دیگر، محصولات غیر تراریخته می توانند گواهینامه ProTerra را دریافت کنند، که نویدبخش محصولات غیر GM است که هم قابل ردیابی و هم بدون جنگل زدایی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.