رب گوجه فرنگی تسلط با ماندگاری 6 ساله

آیا تا به حال از دیدن رب گوجه فرنگی که رنگ فوق العاده ای دارد شگفت زده شده اید؟ رب گوجه فرنگی تسلط مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ رب گوجه فرنگی فقط گوجه فرنگی هایی است که غلیظ شده اند.

این چیزی نیست جز گوجه فرنگی هایی که قبلا پخته شده اند و بعد از آن دانه ها و پوست گوجه فرنگی ها را صاف می کنند و کمی دیگر می پزند تا کاملا سفت و نرم شوند و رب گوجه فرنگی درجه یک دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی است.

رب گوجه فرنگی غلیظ دوگانه این کیفیت ها علاوه بر نحوه تهیه و تولید، بر اساس نوع گوجه فرنگی مورد استفاده تعیین می شود.

رب گوجه فرنگی غلیظ دوگانه طعم غنی تری دارد و آنها برای دادن رنگ و قوام به غذای شما عالی هستند و در تولید رب گوجه فرنگی غلیظ از گوجه فرنگی تازه استفاده می شود و  هنگامی که رب گوجه فرنگی در دمای بالاتر پخته می شود، رطوبت بیشتری را از دست می دهد و در نتیجه رب به طور طبیعی غلیظ تر می شود.

رب گوجه فرنگی تسلط

از آنجایی که خمیر غلیظ نسبت به وزن آن خالص‌تر است، برای مشتری مقرون به صرفه‌تر است و کمتر به کپک آلوده می‌شود و علاوه بر این، خمیر غلیظ کمتر آسیب می بیند.

اما واقعیت این است که غلظت بیش از حد برای رب مضر است و دستگاه اواپراتور دسته ای شامل یک مخزن دو جداره است که بخار آب داغ در آن جریان دارد و یک همزن که به طور مداوم برای گردش آب گوجه فرنگی می چرخد.

عمر ماندگاری رب گوجه فرنگی لوله این فرآیند تا زمانی ادامه می یابد که تمام آب گوجه فرنگی با حرارت غیر مستقیم پخته شود و دستگاه اواپراتور مشابه دیگ بخار عمل می کند) تا فرآیند تغلیظ را به پایان برساند.

ماشین پیوسته از یک سیستم پوسته و لوله استفاده می کند که در آن فرآیند غلظت به طور مداوم در سه فاز مختلف انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.