درب ضد سرقت آنا روکشی از جنس نقره دارند

به لطف هسته فولادی و درب ضد سرقت آنا روکش دار و چوب طبیعی قدیمی را با چوب مصنوعی با هسته های فولادی در داخل جایگزین کردیم.
بنابراین هیچ تبر و چکشی نمی تواند به راحتی از درها عبور کند، همچنین باعث می شود که صدا مسدود و مقاوم باشد.
درهای چوبی مصنوعی جامد و ضخیم تر از چوب های طبیعی هستند.
با این روش جان درختان را نجات می دهیم و حس چوب مانند درها را حفظ می کنیم.
بسته به سفارش شما، درها دارای حداقل سه قفل هستند که تنها با یک چرخش کلید آسان قفل و باز می شوند و قفل ها تا 9 کویل و میله قابل ارتقا هستند.
کلیدهای قفل ها منحصر به فرد و هوشمند طراحی شده اند، بنابراین حتی قفل ساز هم نمی تواند آنها را انتخاب کند و
استیل در هسته درها باعث می شود درب کاملاً در برابر هرگونه ضربه و شکست مقاوم باشد، بنابراین حتی اگر متجاوزان از اره روی در استفاده کنند، هسته فولادی همیشه باقی می ماند.
معایب درب های ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت آنا

معایب درب های ضد سرقت چیست؟
این کار باید توسط یک متخصص کاملاً انجام شود، بنابراین باید به کسی پول بدهید تا آن را برای شما تنظیم کند و برخی از شرکت‌ها مانند ما، راه‌اندازی رایگان را درب منزل شما ارائه می‌دهند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.
نسبت به درب های معمولی کمی گران تر خواهد بود.
ممکن است درب به دلیل قفل های سنگین و هسته فولادی کمی سنگین تر از درب های چوبی استاندارد باشد، اما با کمک لولاهای خاصی که ایجاد کردیم، باز یا بسته شدن درب آسان خواهد بود و حتی برای هیچ کس وزنی احساس نمی شود و بچه ها
کجا می توانید یک عمده فروش قابل اعتماد پیدا کنید؟

شرکت ما برخی از درب‌های شیاردار بالا را از هر نوع که بخواهید، از درب‌های ضد نفوذ، نسوز، عایق صدا، قفل‌های سنگین و درب‌های چوبی امنیتی پیشرفته برای ساختمان‌ها و سازه‌ها به شما ارائه می‌دهد.
درب های سفارشی تقریباً یک دهه است که یکی از حرفه های اصلی ما در این صنعت بوده است و ما می توانیم طرح اولیه یا فقط ایده ای که در ذهن خود دارید را به واقعیت تبدیل کنیم.
درب‌های ضد سرقت برای هر سازه‌ای که می‌سازیم یا در آن زندگی می‌کنیم، ضروری است و این هسته فولادی و ترکیب چوب مصنوعی، درب را از چوب‌های طبیعی درختی ماندگارتر و ایمن‌تر می‌کند و همچنین با جایگزینی چوب مصنوعی جان درختان را نجات می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.